CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, March 4, 2009

Tentativă de poezie...





Am scris asta în 2008, pe la sfârşitul verii. Treceam printr-un moment când tot ce ştiam eu, a fost pus la încercare, dar a trecut cu bine. După cum este scris: "Când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, şi nu ţi se umple faţa de ruşine." (Tehillim perek 34, pasuk 5). Mulţumesc Yeshua.




De-o vreme umblu, dar nu văd unde merg
Mă tot uit la cer şi norii vreau să-i şterg
Îmi port sufletu-n mine şi îmi pare greu
De parcă toată lumea o port în pieptul meu.

Mă tot urmează umbre din trecut
'Nainte nu ştiu ce e, dar îmi pare mult
În stânga mea e doar abis
La dreapta mea e tot ce Mi-ai promis.

Încerc să Te urmez - de multe ori greşesc
Ca pentru morţi kaddish îmi rostesc
Mă leg ca Tefillin de mâna Ta
Şi-mi spun orice ca să mai pot lupta.

Mă-nalţ fără să vreau şi cad fără să ştiu
În timp ce tot ce vreau e ca Tine să fiu.
Mă ţin de pereţi ca de Kotel şi Te strig
Şi plâng şi-am obosit şi mi-e frig.

Aştept să vii şi să mă iei
Şi să-Ţi ascunzi privirea-n ochii mei.

În tăcere îţi tot cânt un vis
Pe care necredinţa l-a ucis.
Nu vreau să vii să-mi dai nimic,
Vreau doar să m-ajuţi frica să mi-o înfric.


Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment