CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, June 27, 2009

Am vrut să Te strig cum alţii Te-au strigat
Să vii să Te atingi de duhu-mi frământat
Am vrut să mă asculţi cum ai făcut cu ei
Să vii şi să-Ţi ascunzi iubirea-n ochii mei


Am stat la porţi ca orbul Bartimeu
Să vii să dai vedere sufletului meu.
Am vrut să mă strigi ca şi pe Samuel,
Am vrut din Iacov să mă faci Israel.


Am încercat să fiu ca Daniel
Să îl trimiţi din cer pe Gabriel,
Ţi-am cerut semne ca şi Ghedeon
Şi am ajuns să-nvârt o moară ca Samson.


Ca şi Ilie pe Carmel, m-am aplecat
Cu faţa-ntre genunchi Te-am aşteptat,
Am vrut ca lui Avraam să vii să-mi promiţi,
Ca şi pe Moise să vii să mă trimiţi.


Ca David împotriva lui Goliat m-am luptat,
Ca Habacuc pe turn de straj-am stat,
Am vrut la Damasc să merg să te-ntâlnesc,
Ca Iosua, pentru Tine, am vrut să cuceresc.


M-am pus ca Maria la picioarele-Ţi plângând,
Apoi era s-ajung ca Iuda, să Te vând.


Am vrut să-Ţi cânt ca David şi Asaf,
Să mă smeresc ca şi Ahab în cenuşă şi-n sac.
Ca să Te văd am vrut mai bine să orbesc
Şi să Te-aud am vrut mai bine să surzesc.


Dar n-ai venit oricum Te-am aşteptat
Şi am crezut că dinaintea Ta m-ai alungat,
Am încetat să Te mai strig ca toţi sfinţii
Şi am căzut obosită, încleştându-mi dinţii...


Atunci de mine Te-ai apropiat
Şi fruntea mea murdar-ai sărutat.
Mi-ai spus să vin aşa cum sunt
Că nu iubeşti nimic ca şi pe mine, pe pământ.


Astăzi când vreau să vin la Tine,
Mă uit la sfinţi şi-apoi mă uit la mine,
Şi vin pentru că ştiu că doar cu un cuvânt
Când ai murit pe cruce, m-ai făcut un sfânt.


Bat Melech
Cristina

1 comment:

  1. Binecuvantat sa fie Dumnezeu Tatal nostru, Domnul si Mantuitorul nostru Isus Hristos si Duhul Sfant, mangaierea noastra pe pamant!

    Din cele scrise de tine,
    frumoase si adevarate;
    ma regasesc pe mine..
    Un suflet de om si frate.

    Dumnezeu sa binecuvinteze Israelul, Ierusalimul si Biserica Sa!
    Aici te-am cuprins si pe tine si am si eu aici partea mea.
    Harul Domnului Isus sa-ti fie dat din plin,
    iar eu un trecator pe-acest blog zic: amin!

    ReplyDelete