CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, June 11, 2009


Îmi pătrunzi gândurile
Îmi cunoști tainele
Îți întinzi brațele
Să-mi cuprinzi visele.

Rugăciunile mi le-asculți
Păzești pașii mei desculți
Cu fricile mele te lupți
Dușmanul meu îl înfrunți

Îmi vrei inima din toate inimile
Îmi numeri până și oasele
Îmi aduni toate lacrimile
și-n jurul meu îți văd oștile

Îmi strigi pe nume sufletul
Mi-auzi cântecul
Nu mi-e greu drumul
Când recunosc: Tu ești Domnul.
11.06.2009
Bat Melech
Cristina

No comments:

Post a Comment