CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, October 17, 2009

Nu doar cuvinte...


Mi-e sufletul cărunt
De când firea-mi înfrunt,
Îndoieli mă plouă mărunt,
Dar nu uit cine Eşti, nici cine sunt!


Îmbrăcată în lut
Sunt aici să Te-ascult,
N-am pietre uriaşii să mi-i lupt,
Dar nu mai fug de ei demult!

Nu am credinţă să-mi mut munţii
Şi n-am ajuns să fiu ca sfinţii,
Dar munţii mă apuc şi-i urc
Şi cu nimic nu mă mai spurc!


Ascunsă-n Tallitu-Ţi sfânt,
Cad copleşită la pământ
şi-ngân fărâme din Cuvânt
De bunătatea Ta suspin - nu cânt...


Bat Melech בת מלך
Cristina

No comments:

Post a Comment