CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Tuesday, November 17, 2009

Mulţumesc

De şapte ori să cad - Tu mă ridici
Marea ce-mi stă 'nainte - o despici
Zadarnic se tot luptă să mă-nfrângă,
Degeaba tot stau alţii să mă plângă!

Calci pe cioburile mele parcă nu Te-ar durea,
Te uiţi la mine de parcă nu-mi vezi prăbuşirea...
Păşeşti desculţ cu paşi mărunţi,
Te răneşti des, dar nu renunţi

Croieşti cărări drepte în mine
Funii de dragoste mă leagă de Tine,
Scrii Legile Tale în inima mea frântă
Şi-i dregi spărturile cu lucruri ce mă-ncântă
Mulţumesc...

Bat Melech בת מלך
Cristina

1 comment:

  1. Numai Bunul Adonai stie cata nevoie am avut de cuvintele astea astazi. Merci, tu scumpa. xxxx

    Bat Tzion

    ReplyDelete