CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, December 28, 2009

Vreau ...

Vreau să Te descriu - nu găsesc cuvintele,
Vreau să Te cânt - nu-Ţi ştiu notele,
Vreau să Te pictez - nu există culorile
Vreau să mi te imaginez - mi-s prea mici visele.
Vreau să mă închin - n-am decât lacrimile,
Vreau să te cuprind - îmi opresc mâinile...
Vreau să Te-nţeleg - n-am resursele
Vreau să Te strig ... îmi auzi şoaptele?

Din câte vreau şi câte sunt
Tu-mi rămâi cer chiar de eu sunt pământ
Şi chiar de câte vreau aproape m-au înfrânt,
Tot îmi doresc inima să-Ţi încânt!
Bat Melech בת מלך
Cristina

2 comments: