CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, January 8, 2010

De unde sunt mă rog

Ce sunt eu Adonai fără Tine?
- O casă rămasă-n ruine...
O frunză ce abia se mai ține


Ia cuvintele mele și pune-le împreună,

Tot ce-i pierdut în mine adună,

Și fă-mă surdă la orice minciună.


Fă pașii mei să țintească la căile Tale,

Umple iar toate vasele mele goale,

Și șlefuiește laturile mele inegale.


Înalță-mă la Tine PreaÎnaltule!

Învață-mă să mă închin Dumnezeule!

Ajută-mă să te cunosc Învățătorule!


Căci sunt aici și te aștept,

Din slava Ta să nu mă mai deștept

Și tot ce sunt ... tot... doar spre Tine să îndrept.


Bat Melech בת מלך

Cristina

No comments:

Post a Comment