CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Friday, March 12, 2010

De la capăt...

Mă sprijiesc pe vânt
Fără nici un cuvânt ...
Plecată ca și robii, la pământ.

Îmi rup lanțurile
Îmi alung gândurile
Și-mi strâng dărâmăturile.

Îmi socotesc pietrele rămase,
Îmi dezleg inima de cine mi-o legase,
Privind fără să-mi pese toate câte-s arse.

Inima de iluzii mi-o despoi,
Te caut să mă cauți, să m-aduci înapoi
Și să-mi scoți sufletul din ploi.

Să te aud ”șterge-ți copile plânsul,
că ce vezi tu nu e apusul;
Înalță-ți inima și capul,
Chiar dacă muzică nu e, acum începe dansul!”

Bat Melech בת מלך
Cristina

2 comments:

  1. ce faina-i poezia Chriss!!! :)tare mult imi place ....:*

    ReplyDelete