CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, March 27, 2010

În Galut (Exil)

Iar mi-e decembrie în plină primăvară
Şi iar mă caută îngeri căzuţi ce nu mai zboară
Şi mă găsesc într-un pământ pustiu ce nu mi-e ţară,
Unde şi fulgii mi-s făcuţi din apa-amară
Unde dorul după Israel, brezde în mine ară,
Unde nu mi-e cald nici înăuntru, nici afară.

Să nu mă pierd m-am ascuns în a Ta cămară
Cu ochii-nchişi să-Ţi privesc îngerii cum coboară
Şi-acolo învăţ când mă atingi să nu mă doară
Şi-nvăţ ce îmi învii şi ce laşi să îmi moară.
M-am prins de-al Tău tzitzit şi nu mă las când alţii Te-nconjoară
Nu mă las nici când strigă învăţaţii că mâna mea-i murdară!
Nu mai îmi pasă când pierdută mă declară
Nici când jigniţi cu fariseii mă compară...
Sunt mută şi surdă la orice ocară
Pentru că Torah Ta nu mi-e povară,
Eu vin doar după Tine!

Bat Melech בת מלך
Cristina


No comments:

Post a Comment