CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, April 3, 2010

Întrebări

Când mă priveşti din oglindă, mă mai ştii?
A mai rămas ceva din mine, sau doar ochii pustii?

Când Îţi spun cuvinte, le mai crezi?
Când mă pierd în mine, mă visezi?

Te simţi înşelat de rodul meu puţin?
Jignit de necredinţa de care mă ţin?

Ce crezi când mă vezi pe urma secerătorilor?
Dar când îmi vezi visele c-au ajuns hrana ciorilor?

De ce nu renunţi să mă strigi din Cuvânt?
De ce nu mă opreşti când note false Îţi cânt?

Ce simţi când mă vezi goală de plinătate şi plină de goliciune?
Dar când vrei să îmi dai dulceaţă iar eu stau în amărăciune?

Te doare când mă dor dureri ce nu-s ale Tale?
Când tot mă prăvălesc, de ce vii după mine-n vale?

Râzi când Te caut să Te aud cum respiri?
Dispreţuieşti că mă las bântuită de-amintiri?

Când nu am nimic, de ce mă mai priveşti?
Şi când nici eu nu pot iubi, de ce mă mai iubeşti?

--când doar întrebări mai ştiu să rostesc,
Ajută necredinţei mele să pot să Te găsesc...

Şi când Te caut tot în lucruri rupte,
Trimite-Ţi Ruach, spre Tine să m-ajute!

Bat Melech בת מלך
Cristina

2 comments: