CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Saturday, April 17, 2010

Umblare

Pe-un drum abrupt,
Cu mâini de lut,
Sabia Duhului mi-ascut,
Să pot să merg cu frica să mă lupt.

Înnecată de ploi,
Mi-s urmele moi
Şi ochii de lacrimi goi,
Dar Te urmez prin noroi.

Vin tăcută în urma Ta...
De-abia îmi car sabia,
Mi-e grea până şi inima
Şi Te privesc cum îmi asculţi suflarea...

Nu-mi găsesc cuvintele
Să-mi rog rugăciunile,
Îmi întind doar mâinile,
Să-Ţi cuprind tălpile

Unde m-am rupt - să mă legi,
Din ploi să mă culegi,
De iubiri să mă dezlegi
Şi zidul frânt să mi-l dregi...

Şi-atunci voi vorbi de-a Ta bunătate
Că temeliile mele în Tine-s aşezate.
Cu vise binecuvântate
N-am să mai caut dragoste în lucruri moarte...
DOAR TU ÎMI EŞTI DESTUL!

Bat Melech בת מלך
Cristina

12 comments:

  1. Ma shlomha Cristina?

    ReplyDelete
  2. Pe un bărbat îl întrebi "ma shlomcha?" şi pe o femeie o întrebi "ma shlomech?"

    Ani beseder, todah rabah, v'ata o at?

    ReplyDelete
  3. Initial te-am intrebat in romaneste , de ce n-ai raspuns?

    ReplyDelete
  4. Comentariul publicat este singurul comentariu pe care l-am primit.
    Nu ştiu cu ce ocazie mă iei la rost, dar nu prea apreciez gestul.

    ReplyDelete
  5. Unde si cind ai invatat limba ebraica? Mi-ar placea si mie sa stiu . Imi pare rau ca am gresit adineauri.

    ReplyDelete
  6. Stai liniştit.
    Ebraica am învăţat-o cu evrei ... când? Am început de vreo 6 şi încă învăţ. E o limbă foarte complexă. Sau poate asta e doar scuza mea că îmi ia prea mult timp să o stăpânesc cum aş vrea

    ReplyDelete
  7. Ce bine-ar fi sa am si eu evrei pe linga mine!Cum m-as putea descurca altfel? Poate imi recomanzi tu ceva ; Si da , mi se pare complicat ;
    Dece ai vrut s-o inveti?

    ReplyDelete
  8. De ce nu mă întrebi "de ce am vrut să învăţ să merg?" Era o nevoie pe care am simţit-o la fel cum simt nevoia să gândesc... chiar dacă nu se vede întotdeauna :)

    ReplyDelete
  9. De ce vorbesti asa de complicat? Nai vrea sa vorbim pe mail?

    ReplyDelete
  10. Pe mail ţi se pare că aş vorbi mai desluşit?
    Îmi pare rău dacă pare că vorbesc complicat, chiar nu era intenţia mea.
    Fii binecuvântat :)

    ReplyDelete