CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Wednesday, June 2, 2010

Destul

Mă leg la ochi, dar nu-i destul
Mâna la gură-mi pun să-mi opresc strigătul
urechile mi le astup să n-aud sunetul:
Mi s-a ascuns în mine sufletul...

M-adun de peste tot, dar nu-i destul
Oricât încerc nu-mi stă-mpreună lutul
oricât mă-nalț, n-ating Înaltul
oricât mă arzi nu mi-e curat aurul

Oricât iubesc nu e destul
mă faci să rabd iubirea mea cum o iubește altul
mă lași fără nimic să-mi înțeleg nimicul...
Nu-mi lași timp nici să îmi oftez oftatul...

Vrei să privesc? Mă văd și nu-s destul!
Nici visele, nici ce iubesc nu mi-e destul!
Dar și cu ochii-nchiși îmi cunosc drumul
Și duce doar la Tine și Tu îmi ești destul!

Bat Melech בת מלך
Cristina

3 comments:

  1. "Oricât iubesc nu e destul
    mă faci să rabd iubirea mea cum o iubește altul"

    Inteleg si imi pare rau...

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca v-am intalnit. Citesc, si nu ma satur sa va citesc. Minunat!

    ReplyDelete
  3. Mulțumesc, ești binevenit. Fii binecuvântat!

    ReplyDelete