CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Monday, March 21, 2011

Fără vise


De-o vreme m-am sfârșit,
Dar am uitat de unde să mă-ncep
Și am ajuns ca tot ce-am auzit,
Să nu găsesc puterea să pricep.

Cânt fără cuvinte
Și pare că plâng,
dar de fapt nu mai țin minte
ce-am început să strâng.

Și ca prin vis, visul mă cheamă,
dar eu nu-i mai răspund,
și ca o ceață visul se destramă,
iar eu nu încetez să mă ascund.

Dar chiar și ascunsă,
Să Te caut nu încetez...
Chiar de-s de vise învinsă
Să pierd lupta asta, nu visez!

Pot să mă cheme vise o mie,
Eu doar la glasul Tău mă duc
Și mai bine sufăr de insomnie,
decât să mai visez și să nu Te-apuc!


Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

3 comments:

  1. Cristina, îţi invidiez liniştea..... Ce bogată eşti!!!

    ReplyDelete
  2. Aș vrea să fie o stare permanentă, dar liniștea nu e naturală firii mele, tocmai de aceea mă lupt mult s-o păstrez atunci când Adonai mă luminează că El este Dumnezeu Atotputernic și atunci nu am altă reacție decât să mă liniștesc :). Fii binecuvântat, Teo!

    ReplyDelete