CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, April 14, 2011

Strânsă

Din infinit, cu mâini de har cuprinsă,
De pământul din mine desprinsă,
Cu legături de Sânge prinsă
Și cu moartea în mine stinsă,
M-am aflat de dragostea-Ți învinsă,
Până la limită împinsă,
Cu Adevărul Tău încinsă
Și peste puterile mele întinsă,
Dar de bunătatea Ta convinsă,
Am vrut să fiu de Duhul Tău surprinsă
Și m-am trezit de haina Ta atinsă.

Să Te aud mi-am lăsat urechea străpunsă,
Și să Te am, m-am lăsat din urmă ajunsă,
Iar acum stau sub aripa-Ți ascunsă,
Până în duh de Duhul Tău pătrunsă,
Să știe toți câți m-au vazut plânsă,
C-am fost împrăștiată, dar acum sunt strânsă.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

1 comment:

  1. "Să știe toți câți m-au vazut plânsă,
    C-am fost împrăștiată, dar acum sunt strânsă."

    Eu stiu...

    Multumesc ca ai avut rabdare cu mine pana mi s-a intins mintea si inima destul sa pricep povestea "Cenusaresei" si din prisma Printului. N-a avut si nu are nimic de castigat din a ma iubi. N-a primit o printesa cand m-a ales. Maxim a descoperit o fata cu care nu prea avea multe in comun, din cauza ca ea si-a petrecut timpul in cenusa nu in palat. Cenusareasa nu a fost extraordinara prin ea insasi. Dragostea Printului si faptul ca El a ales-o pe ea, au transformat-o in printesa care a devenit, nu educatia extraordinara care a primit-o la vatra plina de cenusa. M-am uitat mereu la povestea asta din prisma ei, am uitat complet de Print. Nu ea e centrul povestii, El e. Multumesc ca ai folosit asemenea imagine ca sa ma faci sa inteleg.

    "M-am aflat de dragostea-Ți învinsă"...Ce sa-I mai zici cand vezi asa dragoste? Habar n-a ce sa-I mai zic, decat sa tac si sa ma bucur de dragostea asta pe care nici nu stiu daca pot s-o descriu.

    ReplyDelete