CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Thursday, June 9, 2011

Născută din nou

Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu; născuţi nu din sânge, nici din voia firii lor, nici din voia vreunui om, ci din Dumnezeu. - Yochanan/ Ioan 1:12-13

Nu m-am născut din nou pentru că am ajuns eu la concluzia că așa e mai bine să trăiesc. Nu firea mea a ales să mă nasc eu din nou. Eu nu m-am născut din nou pentru că un om a vrut să mă „evanghelizeze” sau să aibă mai mulți membrii în congregație. Eu nu m-am născut din nou pentru că așa a hotărât bordul care mi-a dat voie să fiu botezată și nici măcar nu m-am născut din nou pentru că așa a ”votat” adunarea când mi-am zis mărturia. Nici vorbă!
Adonai m-a purtat în Sine, nu 9 luni cât se poartă o sarcină, ci ani de zile I-am fost sarcină, povară de păcate. Când am ajuns la termen, adică să cunosc Adevărul Lui, m-a născut și nu fără durere. Sunt oameni care se nasc din nou ușor, dar eu n-am fost o naștere ușoară și Adonai Baruch Hu (Binecuvântat fie El) a pătimit mult să mă aducă la viață și tocmai pentru că numai El știe cum m-a născut, nu renunță la mine chiar și atunci când eu nu înțeleg prea mult din ce face El.
Ceea ce sunt acum poate că nu seamănă a nimic cunoscut și nu o dată mi s-a întâmplat să fiu întrebată: ”dar tu ce ești? că tu nu crezi nici că ăia, nici ca ăia”. Dragii mei, dacă mă năștea din nou vreun cult, semănam cultului respectiv și dacă mă năștea din nou o ideologie, semănam cu ideologia respectivă, dar nu a fost cazul și tocmai pentru că m-a născut Adonai doar El poate să aibă pretenția să seamăn cu El. Nu m-a purtat nici un cult când eram doar de lepădat, ci doar Sfântul lui Israel m-a ținut. El, Personal, nu prin trimiși și nici prin oameni, El, Împăratul Suprem - El m-a născut cu o durere ce I-a sfâșiat inima. El m-a curățit. El mi-a tăiat buricul. El m-a înfășat. El mi-a dat lapte. El a stat lângă mine când m-am îmbolnăvit. El a stat lângă mine când plângeam de nu mai știam de mine. El a stat lângă mine când râdeam de nu mai știam de mine. El m-a adus la viață din moarte și doar El poate să-mi ceară să seamăn cu El. Și asta e dorința mea cea mai mare, să-I seamăn atât de tare încât cineva să se uite la mine și să vadă că avem aceleași trăsături. Știu că deocamdată îi seamăn atât de puțin încât tot timpul El trebuie să mă liniștească ”da, ești fiica Mea”, dar sper ca într-o zi să nici nu mai fie nevoie de cuvinte, ci asemănarea să fie evidentă.

Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

No comments:

Post a Comment