CATRE CITITORI

Articolele prezentate în acest blog reprezintă convingerile şi părerile personale, cugetările mele, trăirile mele şi ceea ce Adonai mă învaţă. Crezul meu nu este asociat cu nici o denominaţiune, cult sau comunitate.
Articolele mele sunt rezultate din trăirea mea cu Adonai, deci nu încurajez publicarea, copierea sau reproducerea acestora, fără acordul meu.

Mulţumesc pentru înţelegere,
Bat Melech בת מלך

Sunday, August 28, 2011

Mai


Te dor ochii Adonai când mă privești?
De mă scufund în întuneric, mă mai deosebești?
De m-am pierdut pentru a nu știu câta oară, mai vrei să mă găsești?
Și dacă iar mă-ntorc acasă în zdrențe, mă mai primești?

De frica mă împrăștie, mai vrei să mă culegi?
De mă înnoadă deznădejdea, mă mai dezlegi?
De vreu să-mi caut scuze, mai vrei să le-nțelegi?
Și dacă vezi alții mai buni ca mine, mă mai alegi?

Mai plângi de mila mea dacă mă vezi plângând?
Mai fugi ca să mă prinzi dacă mă vezi căzând?
Mă mai auzi cum strig chiar de mă vezi tăcând?
De m-am oprit și nu știu unde, mă mai aștepți visând?

Chiar dacă ai obosit Adonai, mai privește-mă!
Mai caută-mă... mai găsește-mă... mai primește-mă
mai culege-mă, mai dezleagă-mă, mai înțelege-mă...
mai alege-mă, mai prinde-mă, mai ascultă-mă...
Mai visează-mă, mai crede că mă-ntorc și așteaptă-mă!


Bat Melech בת מלך
Cristina כריסטינה

1 comment:

  1. superba!!!! Domnul ne primeste si nu oboseste iertand...ce Dumnezeu minunat avem!

    ReplyDelete